روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه: اداره شکایات معاونت درمان روند پیگیری شکایت های بیمارستانی را بررسی کرد.
این جلسه با حضور سرپرست و کارشناس واحد شکایات معاونت درمان و مسئولین واحد شکایات بیمارستان های خصوصی و دولتی شنبه 7 شهریور 94 تشکیل شد. در این جلسه مسائل موجود در بیمارستان ها و روند پیگیری شکایت های حضوری و شکایت هایی که به صورت مکاتبه ای از معاونت درمان ارسال می گردد بحث و گفتگو و به سوالات مسئولین شکایات حاضر در جلسه پاسخ داده شد. توضیح این که: در خصوص برنامه تعهد حرفه ای که به صورت پایلوت در چهار بیمارستان دولتی شروع شده است نیز صحبت شد. خبر: باهو
|